*

Author Topic: ReBroadcast of ...  (Read 5164 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline kitty

  • X-ecutive
  • Sr. Roadie
  • *****
  • Posts: 56
    • View Profile
ReBroadcast of ...
« on: January 18, 2005, 04:53:44 PM »
:wink:     ...  a very special interview on gfr.....

k
Thank you for flying The Jam.
We hope your stay is very kinky.

Offline The Orakle

  • Half Man Half Amazin'
  • Administrator
  • Jam-On Hall of Fame
  • *****
  • Posts: 1802
    • View Profile
    • LIQUID CARBON: The Orakle's Realm
ReBroadcast of ...
« Reply #1 on: January 18, 2005, 05:41:07 PM »
Huh?..Kitty, you usin' some kinda secret KittyKode on us? :?:
"I don't do requests"

Offline Cozmo D

  • Administrator
  • Jam-On Hall of Fame
  • *****
  • Posts: 2819
  • Big High Muckety-Muck
    • View Profile
    • http://www.jamonproductions.com
ReBroadcast of ...
« Reply #2 on: January 18, 2005, 08:03:55 PM »
I did an interview on Global Funk Radio Saturday.  Knew there was something I forgot to tell ya! :lol:

Offline The Orakle

  • Half Man Half Amazin'
  • Administrator
  • Jam-On Hall of Fame
  • *****
  • Posts: 1802
    • View Profile
    • LIQUID CARBON: The Orakle's Realm
ReBroadcast of ...
« Reply #3 on: January 18, 2005, 11:44:27 PM »
ahhh...ok...had me wondering what GFR was..you know I automatically had to figure..GOOD FUCKIN' RIMJOB! :lol:
"I don't do requests"

Offline kitty

  • X-ecutive
  • Sr. Roadie
  • *****
  • Posts: 56
    • View Profile
I received my CD today, Mr. Coz
« Reply #4 on: January 21, 2005, 10:12:32 PM »
Did you all  wear those outfits ; I don't think you mentioned that in the GFR interview.  

The colors in the artwork have creative differences yet enhance one another.  'The Rings around the planet' on the front were well done.
and Then -to turn it over - took my breath.

I really like CD's that have the cover art that is part of pics, info, and track definition - Yall did a fine job.

Most outstanding however was the CD art itself;  its dimensional.

thank you
kitty

"Good Fuckin' Rimjob"   --  The Orakle  must be the forum humorous perv? :)   'Nothing wrong with a good perv' -momma used to say!

LOL
kat

 :cry:   Mr. Oz?  I've been watching my old old cat outside for days cause  I knew.   She wondered off to the trees. bushes, the earth, and died.
Thank you for flying The Jam.
We hope your stay is very kinky.

Offline Cozmo D

  • Administrator
  • Jam-On Hall of Fame
  • *****
  • Posts: 2819
  • Big High Muckety-Muck
    • View Profile
    • http://www.jamonproductions.com
Re: I received my CD today, Mr. Coz
« Reply #5 on: January 22, 2005, 01:30:31 PM »
Quote from: kitty
Did you all  wear those outfits ; I don't think you mentioned that in the GFR interview.  

The colors in the artwork have creative differences yet enhance one another.  'The Rings around the planet' on the front were well done.
and Then -to turn it over - took my breath.

I really like CD's that have the cover art that is part of pics, info, and track definition - Yall did a fine job.

Most outstanding however was the CD art itself;  its dimensional.

thank you
kitty

"Good Fuckin' Rimjob"   --  The Orakle  must be the forum humorous perv? :)   'Nothing wrong with a good perv' -momma used to say!

LOL
kat

 :cry:   Mr. Oz?  I've been watching my old old cat outside for days cause  I knew.   She wondered off to the trees. bushes, the earth, and died.

Sorry to hear about Mr. Oz Kitty. :cry:

Thank you for your compliments on the artwork Kitty.  No, I created those outfits for the cover...I wish we ever had stuff to wear that looked that good! :lol:

Oh, and I'm afraid you will find that we're ALL humorous pervs around here. :lol:  8)

Offline The Orakle

  • Half Man Half Amazin'
  • Administrator
  • Jam-On Hall of Fame
  • *****
  • Posts: 1802
    • View Profile
    • LIQUID CARBON: The Orakle's Realm
ReBroadcast of ...
« Reply #6 on: January 22, 2005, 05:28:24 PM »
Condolences on MrOz also...  :(

Lol..I'd like to see the crew in those outfits now!
hahaha..NO I WOULDN'T! would look like a Michelin Man convention :lol:

Proud to be a Perv
cuz I got da nerve!
When I come to your city..
Can I pet your KITTY?

2 things i love the most...Sex and Laughter..JUST DON'T LAUGH AT ME WHILE WE'RE HAVIN SEX! :shock:
"I don't do requests"